Termeni si conditii

1. Aspecte Generale 

Start Wox S.R.L., Str. Maramureș nr. 18, Parter, Otopeni, Jud. Ilfov, România înregistrată la Oficiul National al Registrului Comerțului sub nr J23/987/2022, CUI 42277806, administrează Compania Start Parking, ce are ca obiect de activitate furnizarea de servicii de parcare pe termen lung si scurt prin intermediul www.start-parking.ro („Website-ul”). Acest set de termeni și condiții sunt aplicabili asupra termenilor și condițiilor în care:

- orice persoană fizică poate să acceseze și să utilizeze platforma Start Parking prin intermediul unui dispozitiv informatic;

- poate să beneficieze de orice serviciu/ beneficiu oferit de Societate prin intermediul sau în contextul operării Platformei Start Parking, în sensul acordării posibilității Utilizatorului de a contracta servicii folosind mijloace exclusiv electronice, precum și orice alte beneficii oferite de Societate.

Accesarea acestui Website și Conținutului acestuia atrage după sine acceptul prezentului set de Termeni și Condiții. În cazul în care Utilizatorul nu este de acord cu prevederile enumerate în această secțiune, este rugat să înceteze utilizarea și să părăsească Website-ul.

2. Definiții

Utilizator: persoană fizică ce accesează și utilizează Site-ul web;
Conținut: toate informațiile ce pot fi accesate și vizualizate de către un utilizator prin intermediul unui dispozitiv conectabil la internet;
Serviciu: serviciul electronic de rezervare condus pe Website, în sensul acordării posibilității Utilizatorului de a contracta servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzând și alte mijloace de comunicare la distanță (telefonic, e-mail), precum și orice alte beneficii oferite de societate Utilizatorilor;
Serviciu fizic: acțiunile desfășurate conform informațiilor oferite pe Website, odată cu ajungerea Clientului în Locație;
Societate: persoana juridică administratoare a Companiei;
Client: Utilizator ce își exprimă interesul și ulterior acordul față de ofertele Companiei, finalizând o rezervare prin Serviciul pus la dispoziție de către Companie pe Website;
Locație: Spațiu destinat parcării autoturismelor.

3. Date de contact

Pentru orice întrebări și nelămuriri legate de prezentul set de Termeni și Condiții, vă stăm la dispoziție 24/7 pe adresa de e-mail startparking2@gmail.com sau la numărul de telefon 0724.213.800.

4. Drepturile și responsabilitățile Clientului

Clientul are următoarele drepturi:

- De a avea acces la informații corecte și complete cu privire la modul de desfășurare și tarifare a serviciilor;
- De a parcurge un proces ce nu pune în pericol securitatea datelor personale și a dispozitivelor de pe care accesează Platforma.

Clientul are următoarele responsabilități:

- De a furniza informații corecte și complete pentru a facilita procesul de rezervare;
- De a furniza informații corecte și complete pentru a facilita procesul de facturare;
- De a nu utiliza Platforma in mod necorespunzător, aducând orice viciu funcțional acesteia;
- De a utiliza Platforma în alte scopuri decât cele destinate.

5. Drepturile si responsabilitățile Companiei

Compania are următoarele drepturi:

- De a modifica conținutul Website-ului fără o notificare prealabilă a utilizatorilor;
- De a publica în mod anonim comentarii ale utilizatorilor pe pagină în scopuri de promovare;
- De a restricționa accesul Utilizatorilor care utilizează Platforma în alte scopuri decât cele destinate;
- De a actualiza prezentul set de Termeni și Condiții fără a notifica utilizatorii în prealabil.

Compania are următoarele obligații:

- De a furniza informații corecte și complete în ceea ce privește modul de desfășurare a serviciilor și costul acestora;
- De a nu modifica tarifele rezervărilor procesate anterior momentului schimbării;
- De a furniza informații corecte și complete legate de desfășurarea campaniilor promoționale promovate pe Website;
- De a stoca corespunzător informațiile furnizate de către clienți și de a nu le folosi în alte scopuri decât cele legate de prestarea Serviciului.

6. Mentiuni referitoare la politica in Locatie

- Orice avarie sesizata dupa parasirea Locatiei nu intra in responsabilitatea Societatii
- Intarzierile mai mari de 4 ore fata de perioada indicata vor fi taxate cu 25 lei/zi

7. Politica de plata si facturare

Singura modalitate de plată pentru accesarea Serviciului fizic este Cash, în momentul ajungerii Clientului în Locație. Pentru rezervările primite prin intermediul Website-ului, Societatea emite factură fiscală la solicitarea Clientului, prin mijloace de facturare virtuale. Pentru rezervările efectuate prin alte mijloace de comunicare, Clientul primește bon fiscal la ajungerea în Locație. În cazul în care Clientul optează pentru facturare și renunță la utilizarea Serviciului, documentul emis se stornează.

Acest Website nu percepe nicio taxă de administrare sau de serviciu pentru facilitățile oferite.

8. Limitarea responsabilității

Compania nu poate fi ținută responsabilă în fața Utilizatorilor decât în limita prevederilor înscrise în cadrul acestui set de Termeni și Condiții.

Compania nu garantează Website-ul și conținutul acestuia sunt potrivite cerințelor utilizatorilor sau că website-ul va fi disponibil pe termen nelimitat.

Compania nu este responsabilă pentru prejudiciile create Utilizatorilor ca urmare a utilizării necorespunzătoare a Website-ului și al Conținutului acestuia

Compania nu este răspunzătoare în cazul unui eveniment de forță majoră cauzat de factori externi, ce nu se află sub controlul Companiei, și care periclitează respectarea acestui set de Termeni și Condiții de către aceasta și funcționarea corespunzătoare a Website-ului.

9. Litigii

Prezentul set de Termeni și Condiții se supune legislației Române. Eventualele litigii apărute cu privire la prezentul set de Termeni și Condiții se vor rezolva pe cale amiabilă. În caz contrar, litigiile vor fi soluționate de către autoritățile și instanțele competente.

10. Politica de confidențialitate 

Website-ul în cauză colectează un set de date cu caracter personal (nume, număr de telefon, număr de înmatriculare, detalii despre zbor, adresă de facturare). Nu colectăm date sensibile (i.e. gen, religie, orientare sexuală, rasă, informații financiare). Cum nicio metodă de stocare a informațiilor pe o platformă electronică nu este 100% sigură, avem rugămintea de a nu transmite alte date decât cele necesare înregistrării unei rezervări și facturării.

Datele sunt stocate corespunzător, într-un sistem închis publicului, cu acces limitat Companiei. Acestea se prelucrează în scopuri comerciale și în scopul bunei prestări a serviciului fizic. Mai multe informații despre colectarea, stocarea și prelucrarea datelor cu caracter personal sunt disponibile în secțiunea Politică de Confidențialitate

11. Politica de informare despre cookie-uri.

E foarte important sa respecti recomandarea reprezentantilor Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal de a nu trimite mesaje promotionale catre cei care nu si-au dat acceptul.

Societatea se angajează să respecte normele referitoare la protecția datelor cu caracter personal conform prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679 (GDPR). Societatea prelucrează o serie de date cu caracter personal ale Clienților care accesează Website-ul.

Această politică de confidențialitate („Politica”) descrie ce tipuri de date cu caracter personal sunt prelucrate, cum sunt acestea utilizate, care sunt opțiunile dvs. în legătură cu aceste prelucrări, precum și modul în care Societatea va respecta drepturile pe care le aveți în calitate de persoană vizată, conform legislației privind protecția datelor cu caracter personal, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 („GDPR”).

Înainte de utilizarea Website-ului, vă recomandăm să citiți cu atenție prezenta Politică de Confidențialitate, pentru a înțelege cum prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal.

1. Responsabilul cu prelucrarea datelor

Start Wox SRL, Str. Maramureș nr 18, Parter, Otopeni, CUI 42277806 este entitatea responsabilă cu operarea datelor cu caracter personal, conform legislației în vigoare referitoare la protecția datelor cu caracter personal. Această legislație se aplică datelor colectate prin intermediul Website-ului de la Client.

2. Tipuri de date prelucrate

Prelucrăm date pe care le furnizați în mod direct, atunci când efectuați o rezervare prin intermediul Website-ului sau prin e-mail/telefon. Aceste date sunt: Nume, informații despre zbor (zi/oră plecare, zi/oră retur), număr de înmatriculare, număr de telefon, adresă de e-mail (opțional).

În momentul plasării comenzii, în cazul în care solicitați factură fiscală, sunt prelucrate următoarele informații suplimentare: nume persoană juridică, CUI, adresă de facturare, CNP.

Puteți furniza date cu caracter personal suplimentare atunci când ne contactați prin orice mijloace de comunicare (e.g. solicitări transmise prin e-mail, prin interfața Website-ului sau telefonic).

Utilizăm module cookies și tehnologii similare pentru a vă recunoaște pe dvs. și dispozitivele dvs. De asemenea, permitem altor persoane să utilizeze module cookies. Modul în care utilizăm aceste tehnologii sunt descrise în Politica privind Cookies.

3. Scopuri pentru care vă prelucrăm datele cu caracter personal
- Înregistrarea și gestionarea rezervării

Prelucrăm aceste date pentru a putea ține evidența perioadei în care beneficiați de serviciul pentru care ați optat.

De asemenea, în cazul scurtării sau prelungirii serviciului, actualizăm perioada valabilității serviciului.

- Gestiunea relațiilor cu Clienții

Prelucrăm aceste date pentru a putea ține legătura cu Clientul și pentru a-l asista în cazul în care solicită acest lucru sau acest lucru este necesar (e.g. extinderi/scurtări de perioadă, dificultăți în găsirea locației, întârzieri cauzate de companiile aeriene, defecțiuni sesizate la autoturismele la care Compania are acces).

- Îndeplinirea unor obligații legale

 Uneori, prelucrarea datelor este necesară pentru a ne îndeplini obligațiile legale ce ne revin, cum ar fi:

- operațiunile ce țin de facturarea produselor achiziționate;

- plata impozitelor și a contribuțiilor relevante, raportarea către autoritățile fiscale relevante și ținerea unor evidențe contabile;

- arhivarea datelor conform legislației aplicabile. 

Apărarea drepturilor și intereselor Societății în proceduri juridiciare, administrative sau similare

Societatea poate de a asemenea, prelucra datele dvs. personale pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în justiție în cadrul unei proceduri în fața unei instanțe, a unei proceduri administrative sau a altor proceduri oficiale în care este implicată Societatea.           

4. Cui dezvăluim datele dumneavoastră?

Putem dezvălui datele către:

- furnizori de servicii de telefonie mobilă;

- furnizorii de servicii de dezvoltare și mentenanță a paginilor web; furnizorii de servici de webhosting și centre de date;

- autorități publice sau alte categorii de destinatari, dacă dezvăluirea vizează un temei juridic adecvat (cum ar fi o obligație legală, consimțământul sau interesul legitim);

- terților furnizori de cookies și tehnologii similare conform celor descrise în Politica privind Cookies.

5. Perioada de stocare a datelor

Păstrăm datele dumneavoastră cu caracter personal cât timp este necesar, pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retenția datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile.

6. Drepturile dumneavoastră în calitate de persoană vizată

Conform Art. 15 din regulamentul nr. 679/ 2016, aveți următoarele drepturi în calitate de persoană vizată:

(1) Persoana vizată are dreptul de a obţine din partea operatorului o confirmare că se prelucrează sau nu date cu caracter personal care o privesc şi, în caz afirmativ, acces la datele respective şi la următoarele informaţii:
a) scopurile prelucrării;

b) categoriile de date cu caracter personal vizate;
c) destinatarii sau categoriile de destinatari cărora datele cu caracter personal le-au fost sau urmează să le fie divulgate, în special destinatari din ţări terţe sau organizaţii internaţionale;
d) acolo unde este posibil, perioada pentru care se preconizează că vor fi stocate datele cu caracter personal sau, dacă acest lucru nu este posibil, criteriile utilizate pentru a stabili această perioadă;
e) existenţa dreptului de a solicita operatorului rectificarea sau ştergerea datelor cu caracter personal ori restricţionarea prelucrării datelor cu caracter personal referitoare la persoana vizată sau a dreptului de a se opune prelucrării;
f) dreptul de a depune o plângere în faţa unei autorităţi de supraveghere;
g) în cazul în care datele cu caracter personal nu sunt colectate de la persoana vizată, orice informaţii disponibile privind sursa acestora;
h) existenţa unui proces decizional automatizat incluzând crearea de profiluri, menţionat la articolul 22 alineatele (1) şi (4), precum şi, cel puţin în cazurile respective, informaţii pertinente privind logica utilizată şi privind importanţa şi consecinţele preconizate ale unei astfel de prelucrări pentru persoana vizată.
(2) În cazul în care datele cu caracter personal sunt transferate către o ţară terţă sau o organizaţie internaţională, persoana vizată are dreptul să fie informată cu privire la garanţiile adecvate în temeiul articolului 46 referitoare la transfer.
(3) Operatorul furnizează o copie a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrării. Pentru orice alte copii solicitate de persoana vizată, operatorul poate percepe o taxă rezonabilă, bazată pe costurile administrative. În cazul în care persoana vizată introduce cererea în format electronic şi cu excepţia cazului în care persoana vizată solicită un alt format, informaţiile sunt furnizate într-un format electronic utilizat în mod curent.
(4) Dreptul de a obţine o copie menţionată la alineatul (3) nu aduce atingere drepturilor şi libertăţilor altora.

Pentru plângeri: Autoritatea Națională pentru Supravegherea Datelor cu Caracter Personal din România

Adresa: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30 Sector 1, cod poștal 010336 București, România

anspdcp@dataprotection.ro

Pentru exercitarea drepturilor mentionate mai sus, ne puteti contacta utilizand datele de contact mentionate la sectiunea 1 sau orice cale de contact disponibilă pe Website (număr de telefon, adresă de e-mail).